close
بهترین متخصص ارتودنسی
پیش بینی فوتبال
آموزش حرکات بدنسازی پشت بازو بصورت کامل با تصویر

سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام

در این مطلب بصورت کامل به حرکت هایی که به تقویت عضلات پشت بازو در بدنسازی کمک میکند توسط تصویر پرداخته می شودپشت بازو با هالتر پشت بازو هالتر…

banner
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

بهترین بدنساز از نظر شما









تبلیغات

آموزش حرکات بدنسازی

در این مطلب بصورت کامل به حرکت هایی که به تقویت عضلات پشت بازو در بدنسازی کمک میکند توسط تصویر پرداخته می شود

پشت بازو با هالتر

پشت بازو هالتر خوابیده (هالتر روی پیشانی):یکی از حرکات مفید برای افزایش حجم این عضله .انجام این حرکت برای افزایش حجم بخش خارجی میانی ماهیچه سه سر بازویی مفید است.

آموزش حرکت پشت بازو با هالتر

بر روی میز شیب دار منفی

آموزش حرکات بدنسازی

پشت بازو هالتر پشت گردن ( فرانسوی )

این حرکت به منظور افزایش حجم بخشهای داخلی و میانی ماهیچه سه سر بازویی مناسب است.

آموزش حرکت پشت بازو هالتر پشت گردن فرانسوی

پشت بازو پرس سینه ای (پرس سینه دست جمع)

یک حرکت پایه(مادر) که از بهترین حرکت برای افزایش حجم تمامی بخشهای عضله سه سر بازویی است. در ضمن انجام این حرکت به بخش داخلی و جلویی دلتوئید نیز فشار وارد میکند.

آموزش حرکت پشت بازو پرس سینه ای

پارالل

یک حرکت مادر به منظور وارد آوردن فشار به عضلات پشت بازو، سینه و سرشانه است . این حرکت یکی از بهترین حرکت برای افزایش حجم عضله پکتورالیس و سه سر بازویی( پشت بازو )است.

آموزش حرکت سرشانه با پارالل

پارالل متقابل( دیپس روی میز )

این حرکت یکی از بهترین حرکتها برای تمام بخشهای عضله سه سر بازویی است به ویژه برای بخش خارجی و کوتاه این عضله مفید است . در ضمن میتوان این حرکت را بین دو میز انجام داد به این صورت که پای خود را بر روی میز دیگری گذاشته و مطابق شکل حرکت را اجرا کرد، و در صورت توان از صفحه ای (وزنه) بر روی پاهای خود استفاده کرد.

شنا

یک حرکت مادر که برای وارد شدن فشار به عضلات سه سر بازویی، سینه و سرشانه مفید است.

آموزش حرکت شنا در بدنسازی

پشت بازو پرس سینه ای دست بر عکس

حرکتی مفید برای وارد شدن فشار به عضلات سه سر بازویی

آموزش حرکت پشت بازو سینه ای

پشت بازو با دمبل

پشت بازو دمبل خوابیده

این حرکت برای تفکیک عضلانی و بیشتر در زمان مسابقات انجام میشود. به ندرت در زمان افزایش حجم بعضی از ورزشکاران برای تنوع ان را انجام میدهند. انجان این حرکت به دو شیوه امکان پذیر است.

به صورت مستقیم بر روی میز تخت

آموزش حرکت پشت بازو با دمبل در بدنسازی

به صورت مستقیم بر روی میز شیب دار منفی

آموزش حرکت پشت بازو با دمبل در بدنسازی

بصورت مایل تک دست

آموزش حرکت پشت بازو با دمبل در بدنسازی

پشت بازو دمبل خم (کیک بک)

این حرکت فشار زیادی به بخش داخلی و بلند عضله سه سر بازویی وارد میکند و یکی از بهترین حرکات برای تفکیک بین سه عضله پشت بازو است. در ضمن این حرکت را میتوان به چند صورت انجام داد،که در زیر میتوانید مشاهده کنید.

آموزش حرکت پشت بازو دمبل خم

تک دست ایستاده بصورت خم

آموزش حرکات بدنسازی

نشسته جفت دست روی میز

آموزش حرکات بدنسازی

پشت بازو دمبل تک پشت گردن

انجام این حرکت همه بخشهای عضله سه سر بازویی را تحت فشار قرار می دهد. اما بخشهای داخلی و میانی ماهیچه پشت بازو در ضمن این حرکت تحت فشار بیشتری قرار میگیرند.

آموزش حرکت پشت بازو دمبل تک پشت گردن

پشت بازو دمبل جفت پشت سر (سوئن)

انجام این حرکت بخش داخلی عضله سه سر بازویی را تحت فشار قرار میدهد.

آموزش حرکات بدنسازی سوئن

پلاور دمبل

این حرکت برای وارد کردن فشار به عضله دو سر بازویی مناسب است مخصوصا بخش داخلی

آموزش حرکت پلاور دمبل در بدنسازی

پشت بازو با کابل

پشت بازو سیم کش

یکی از بهترین حرکات برای افزایش حجم عظله سه سر بازویی است .این حرکت ،به همه ی بخشهای پشت بازو فشار وارد میکند اما حداکثر فشار بر روی بخش خارجی پشت بازو است.این حرکت را میتوان با دسته های مختلف و به صورت تک تک اجرا کرد البته این شیوه در نزدیکی مسابقات به منظور تفکیک عضلانی مورد استفاده قرار میگیرد اجرا کرد.

دسته ی ( V) شکل

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش

با دسته ی طنابی

یک حرکت مفید هم در زمان حجم و هم در زمان تفکیک عضلانی

آموزش حرکات بدنسازی

پشت بازو سیم کش دست برعکس(تک دست)

یکی از بهترین حرکات برای تفکیک بخشهای مختلف عضله سه سر بازویی از یکدیگرمیباشد.

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش تک دست

بصورت نشسته

آمورش حرکات بدنسازی

پشت بازو سیم کش خمیده 

انجام این حرکت که بیشتر در زمان نزدیکی مسابقات و به منظور ایجاد تفکیک عضلانی صورت میگرد و موجب وارد امدن فشار به بخش های داخلی و بلند عضله سه سر بازویی میشود . و به منظور تعادل بیشتر میتوان ان را بر روی میزی انجام داد.

آموزش حرکت بدنسازی پشت بازو سیم کش خمیده

ایستاده با دسته طنابی جفت دست

آموزش حرکت های سرشانه

ایستاده بصورت تک دست

آموزش حرکات بدنسازی

ایستاده با یار کمکی

آموزش حرکات بدنسازی

خوابیده بر روی میز با دسته طنابی

آموزش حرکات بدنسازی

خوابیده بر روی میز با دسته راست

آموزش حرکات خوابیده روی میز در بدنسازی

منبع : وبلاگ یاسین زارع


:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 14 نفر مجموع امتیاز : 50

:: بازدید : 18021
:: برچسب ها : آموزش حرکت پشت بازو با هالتر , آموزش حرکت پشت بازو پشت گردن فرانسوی , آموزش حرکت پشت بازو پرس سینه ای , آموزش حرکت پشت بازو پرس سینه دست جمع , آموزش حرکت پارالل در بدنسازی , آموزش حرکت پارالل متقابل در بدنسازی , آموزش حرکت شنا در بدنسازی , آموزش حرکت پشت بازو با دمبل , آموزش حرکت پشت باز دمبل خم کیک بک , آموزش حرکت پلاور دمبل در بدنسازی , آموزش حرکت پشت بازو با کابل , آموزش حرکت پشت بازو با سیم کش , آموزش تمرین های عصلات سرشانه با تصویر , آموزش حرکات بدنسازی با تصویر و فیلم , آموزش حرکت پارالل پشت بازو , آموزش حرکت دیپ پارالل در بدنسازی ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , تمرینات و حرکات , حرکات آموزشی ,
:: مطالب مرتبط: برنامه های تمرینی بدنسازی بصورت نرم افزار برای کامپیوتر , آموزش حرکات تقویت عضلات پا بصورت تصویری , آموزش حرکات بدنسازی فیله کمر با تصویر , آموزش حرکات تقویت عضلات سرشانه بصورت کامل , آموزش حرکات تقویت عضلات شکم و پهلو بصورت کامل , آموزش حرکات بدنسازی مربوط به تقویت عضلات مچ و ساعد با عکس , آموزش حرکات بدنسازی مربوط به تقویت عضلات سینه با عکس , دانلود کتاب الکترونیکی بدنسازی برای همه , آموزش حرکت بدنسازی فلای دمبل با فیلم , آموزش حرکت بدنسازی پرس سینه با دمبل بصورت کامل ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [دوشنبه 28 تير 1395 ] [ 15:29]
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 50
» کل نظرات : 155
stat آمار کاربران
» افراد آنلاین : 3
» تعداد اعضا : 463

onlineuser کاربران آنلاین

servertime آمار بازدید
» بازدید امروز : 263
» باردید دیروز : 1,786
» ورودی گوگل امروز : 86
» ورودی گوگل دیروز : 678
» بازدید هفته : 9,165
» بازدید ماه : 15,839
» بازدید سال : 504,435
» بازدید کلی : 1,729,274