close
تبلیغات در اینترنت
برنامه تمرینی

سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام

برنامه تمرینی

banner
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

بهترین بدنساز از نظر شما










 

تمرینات دایره ای بزرگ سه گانه

  • تمرینات دایره ای بزرگ سه گانه بهترین روش برای شروع افراد مبتدی و تازه کار هستند، چرا که دارای حرکات کمی می باشند. با این روش نه تنها خودتان را بیش از حد خسته نمی کنید بلکه بعدا ً می توانید به مقدار وزنه ها یا تعداد حرکات بیافزایید. دایره ای سه گانه دارای سه ایستگاه می باشد:
  • -حرکات کششی بالاتنه[1] 2- حرکات لگن و پا در پایین تنه.
  • حرکات فشاری بالاتنه[2].

این تمرین مانند دایره‌ قبلی است با این تفاوت که یک ایستگاه دیگر برای پایین تنه افزوده می شود . این روش برای شروع افراد دارای سطح متوسط آمادگی جسمانی (یعنی کسی که تمرین داشته، اما این نوع تمرین قدرتی متابولیک برای او تازگی دارد) مناسب است. دایره ای چهارگانه دارای چهار ایستگاه می باشد:

  • حرکات کششی بالاتنه
  • حرکات پا در پایین تنه
  • حرکات فشاری بالا تنه
  • حرکات لگن در پایین تنه

 

تمرینات دایره ای بزرگ 5 گانه

گام نهایی و پیشرفته تر تمرین دایره‌ای، دایره ای پنج گانه است که درآن ایستگاه پنجم برای عضلات میان تنه افزوده می شود. اگر شما یک ورزشکار پیشرفته و دارای آمادگی جسمانی بالایی هستید و تجربه تمرینات مشابه را دارید می توانید مستقیم سراغ تمرین دایره ای پنجگانه بروید. تمرین دایره ای پنجگانه دارای پنج ایستگاه می باشد:

  • حرکات کششی بالاتنه
  • حرکات پا در پایین تنه
  • حرکات فشاری بالا تنه
  • حرکات لگن در پایین تنه
  • حرکات شکم- میان تنه

حتی ورزشکاران حرفه ای هم می توانند در برنامه تمرینی خود از روش سه گانه یا چهارگانه استفاده کنند. اما اگر شخصی همزمان تمرینات کامپلکس یا ترکیبی را انجام می دهد بهتر است برای جلوگیری از تمرین زدگی از حجم یکی از این سه روش(دایره ای،کامپلکس و یا ترکیبی) بکاهد.

مترجم: محمد علی پور

[1] Upper-body pulling exercise

[2] Upper-body pushing exercise


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 20
::

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , علم تمرین , سایر موضوعات , برنامه تمرینی ,
نویسنده : محمد علیپور
تاریخ : [شنبه 31 فروردين 1398 ] [ 11:37]

بدنسازی

با بازوهای 20 اینچی،سینه ی 50 اینچی و دور کمر 35 اینچی ،فیزیک 'راک' باید تحسین شود.نگاهی به روش های او میاندازیم،رژیم غذایی اش،و تمرین 'نون و کره' او.

غیر ممکن است که کاریزما و شخصیت دواین جانسون را بتوان به درستی درک کرد مگر که شخصا این را تجربه کنید.همانند رهبر یک ارکست ،اشاره ای از حرکات دست، موجب غوغای ناشی از تصدیق از تماشاچیان او می شود.


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 23

:: بازدید : 7294
::

:: ارسال شده در: قهرمانان و مربیان , مقالات آموزشی , تمرینات و حرکات , سایر موضوعات , برنامه تمرینی ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [چهارشنبه 29 فروردين 1397 ] [ 21:52]

برترین برنامه های بدنسازی

برای افرادی که بدنبال رسیدن به حجم عضلانی واقعی هستند،یکی از مهمترین اولویت ها فهمیدن بهترین روش تمرین کردن است،اینجا پنج روش تمرین برای حجم واقعی را داریم.

برای هر کسی که بدنبال رسیدن به حجم عضلانی است، یکی از مهمترین اولویت ها فهمیدن بهترین برنامه ی بدنسازی برای دنبال کردن است،طیف گسترده ای از برنامه های مختلف موجود است،پس انتخاب برنامه ای که متناسب با نیاز های شما باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچنین این الزامی است که شما متوجه شوید که چه شاخصه هایی برای رسیدن به حجم عضلانی بدون چربی دخیل هستند،برنامه ای که این اصول را بکار گیرد از انهایی که توجهی به این اصول ندارند بهتر است.


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

:: بازدید : 9332
::

:: ارسال شده در: علم تمرین , تمرینات و حرکات , برنامه تمرینی ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [جمعه 17 فروردين 1397 ] [ 17:15]

برنامه بدنسازی

بهترین برنامه ی افزایش حجمی کدام است ؟ من متدهای پایه و حرفه ای افزایش حجم را بیان می کنم و برنامه ی تمرینی ای که باید از آن پیروی کنید یا فقط از آن نکته برداری کنید را بیان می کنم. آن را امتحان کنید و ببینید آیا برای شما تاثیرگذار است یا خیر!

در این مطلب بصورت کامل به برنامه های تمرینی و غذایی برای افزایش حجم پرداخته می شود


:: امتیاز: نتیجه : 4 امتیاز توسط 57 نفر مجموع امتیاز : 201

:: بازدید : 87897
::

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , تمرینات و حرکات , تغذیه و مکمل , سایر موضوعات , برنامه تمرینی ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [دوشنبه 18 بهمن 1395 ] [ 15:17]

 برنامه بدنسازی 

برنامه بدنسازی

در این نرم افزار، بیش از 50 برنامه بدنسازی برای افراد مبتدی تا حرفه ای بصورت فارسی قرار داده شده است.این نرم افزار به مدت زمان محدود بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است.


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 61 نفر مجموع امتیاز : 214

:: بازدید : 26193
:: برچسب ها : برنامه بدنسازی برای شروع بدنسازی , برنامه بدنسازی برای افزایش حجم , برنامه بدنسازی برای عضلات پا , برنامه بدنسازی برای عضلات شکم , برنامه بدنسازی برای زیر بغل , برنامه بدنسازی برای افزایش حجم بازو , برنامه بدنسازی برای تقویت ساعد , برنامه بدنسازی برای افراد مبتدی , برنامه بدنسازی برای حرفه ای ها , برنامه بدنسازی برای تفکیک عضلات , برنامه بدنسازب برای جلو بازو , برنامه بدنسازی برای پشت بازو , برنامه بدنسازی برای عضلات سرشانه , برنامه کامل بدنسازی برای چربی سوزی , برنامه حرفه ای بدنسازی آرنولد شوارتزنگر , برنامه حرفه ای بدنسازی رونی کلمن , برنامه حرفه ای بدنسازی ادگار فلچر , برنامه حرفه ای بدنسازی دوریان تس , برنامه حرفه ای بدنسازی شان ری , برنامه بدنسازی برای تقویت عضلات سینه ,

:: ارسال شده در: مقالات آموزشی , تمرینات و حرکات , سایر موضوعات , برنامه تمرینی , نرم افزارها ,
نویسنده : پیمان
تاریخ : [جمعه 01 مرداد 1395 ] [ 18:40]
آخرین مطالب ارسالی
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 58
» کل نظرات : 234
stat آمار کاربران
» افراد آنلاین : 11
» تعداد اعضا : 476

onlineuser کاربران آنلاین

servertime آمار بازدید
» بازدید امروز : 207
» باردید دیروز : 1,599
» ورودی گوگل امروز : 26
» ورودی گوگل دیروز : 450
» بازدید هفته : 6,613
» بازدید ماه : 39,345
» بازدید سال : 151,744
» بازدید کلی : 3,202,332